Medlemsdag og PT-dag

Hold av datoen, for lørdag 12. og søndag 13. november har vi medlemsdag og PT-dag! ÅPENT HUS hele helga

Lørdag 12. november: MEDLEMSDAG

Vi vil gjøre stas på alle dere flotte medlemmer med å ha en MEDLEMSDAG . Dette blir en dag fylt med ekstra timer og mye treningsglede.

Timeplanen for dagen:

Les beskrivelse av timene lenger ned på siden!

Søndag 13. november: PT-DAG

På søndag vil PT Linn og Robert dele av sin kunnskap i form av både foredrag og en gruppetime. Tema for dagen er “Hold deg skadefri”. Robert vil fortelle om trening og skader, og lære bort viktigste prinsipper for å forebygge skader. Linn vil prate om hvordan riktig kosthold kan være med på å holde deg frisk og rask og fri for skade. Etter foredragene vil Linn og Robert sammen kjøre en gruppetime med samme tema – “Skadeforebyggende trening”. Her gjør vi en god og funksjonell oppvarming som forbereder kroppen på treningen. Videre trener vi gode øvelser som er med på å forebygge skader i blant annet knærne, hofter, rygg og skuldre. Her er det mye å lære både for deg som trener og som vil holde seg skadefri, og for deg som har en skade som du må trene opp.

Påmelding til alle aktivitetene på medlemsdagen og PT-dagen finner du i nettbookingen. Velkommen!

ÅPENT HUS

Vi holder ÅPENT HUS hele helga. Dette betyr at alle som vil kan komme og trene hos oss – helt gratis!

Om timene:

  • 09:30 – DiscoSpinning 25 + Styrke 25: Jonna kjører en ny vri på den tradisjonelle Sykkel 25 + Styrke 25-timen. Han tar nemlig på seg discohatten og kjører sykkeltimen med disco classics! Her kan du selg velge om du vil være med på både Sykkel 25 og Styrke 25, eller om du bare vil ha en av delene.
  • 10:30 – BosuPuls: Det er ikke uten grunn at Lena blir kalt for Lena “Råskinn” Slåtto – for hun er nettopp det: et råskinn! BosuPuls er en utfordrende og morsom time hvor du virkelig får kjenne svetten sile og lårene brenne. Her trener du puls, styrke, kjernemuskulatur og balanse ved hjelp av bosuball.
  • 10:15 – SykkelMaraton: Finn-Morten leder an på et 90 minutter langt sykkelmaraton med 3 etapper à 30 minutter hver. På de ulike etappene vil han fokusere på forskjellige ting som intervaller, styrketråkk, pyramidesykling og langkjøringsprinsipper. Du kan velge å være med på alle tre etappene, eller bare en.
  • 12:00 – Zumba meets HøyPuls 90 min: Lill-Jorid og Linn stikker hodene sammen og har laget en hærlig blanding av Zumba og HøyPuls i skjønn forening. Her får du det beste fra flere verdener: puls, heftige rytmer, svette og MASSE TRENINGSGLEDE! Timen varer i 90 minutter.
  • 13:30 – MageBrenneren 45: Robert og Linn kjører en 45 minutter lang time hvor magemusklene skal få brenne! De bruker blant annet slynge og vektskiver som hjelpemiddel.
  • 14:30 – Helnorsk Sykkel: Karin kjører en 55 minutters lang spinningtime med kun norsk musikk! Her blir det god stemning og høy allsang-faktor.
  • 15:30 – Yoga Balanse 75: Adele kjører en 75 minutter lang yogatime med fokus på balanse. Her brukes det øvelser som styrker kjernemusklatur og utfordrer balanse. Timen innledes med bakgrunnen for yogaens opprinnelse, og avsluttes med en lang avspenning.


Exolo

Exolo

Book time